tisdag 10 augusti 2010

Carl Johan De Geer + Anteckningsbok = Pocket Shop

Med risk för att jag kommer med en gammal nyhet för trogna Pocket Shop anhängare vill jag ändå tipsa om dessa inspirerande anteckningsböcker. Jag fick nys om dem för en tid sedan via Nancy and I och har nu köpt mina 5 favoriter. Problemet är nu att jag inte vet hur jag ska fylla alla dessa fem. Jag är egentligen inte en så flitig användare av just anteckningsböcker, utan snarare en riktig dator-/telefonnörd när det kommer till sådana saker. Svansjön ska jag spara och skriva citat från min lillkille när det väl börjar komma sådana. Haren har jag börjat fylla med recept. Idéer för de resterande tre mottages tacksamt =) Mönstren är ju så vansinnigt fina!



Ananas



Dandelion



Haren



Rendez Vouz



Svansjön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar