tisdag 17 augusti 2010

Kanske världens bästa vagn?

Jag och lilleman var ute och traskade igår och hamnade helt oförhappandes i en bebisaffär... hmm. Hur som helst. När vi ändå var där passade vi på att prova ut en sulky som jag funderar på att ha som resevagn. Liten tyckte det var så där skoj men jag tror att det ska funka för några dagar hos mina föräldrar iaf. Any who... På väg ut stötte jag på en försäljare från Baby Jogger som var där och demade deras nya City Select. Hur smart kan en vagn bli? För den som är ute efter tvilling- eller syskonvagn verkar den helt perfekt. Nästan så man vill satsa på syskon redan nu för att få en legitim anledning att köpa den =)

Kolla här:



Den väger bara drygt 11 kg enligt säljaren. Blir väligt platt när den är ihopfäld och kan dras på hjulen i ihopfällt läge. Enorm varukorg! Å sen alla kombinationer med liggdel och sittdelar som kan vändas och kombinieras hur som helst. Smart och snygg. Men det är ju vår Teutonia Cosmo också förstås =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar